Monday, October 31, 2011

Sungai Chiling

Awesome sangat tempat ni area Kuala Kubu Baru
Mencabar juga la
7 perhentian beb baru sampai dekat air terjun paling atas tu
Cun la tu kitorang pun pergi bertujuh dengan kawan baru (Lokman @ Fikai) yang aku rasa superb la kawan dengan dia ni
Walaupun dia ni syaitan sikit perangai kan selalu bahan aku mamak penang la gay la
Aku terima je
Dalam berkawan tak boleh emosi sangat beb
Nanti orang menyampah
Bawah ni ada la sebahagian gambar dekat Sungai Chiling
Nak banyak dekat FB
Aku nampak macam hiphop sungguh dalam gambar ni hehe
Insyaallah aku akan pergi lagi dalam masa terdekat ni



















Harap2 bangun la nak pergi kelas nego kejap lagi

No comments:

Post a Comment